tisdag 15 december 2009

Trött, sliten och nostalgi

Nu är man så jäkla trött. Igår måndag så jobbade man fram till 20.30 och då kom min kära bror och hämta upp mig. Vi skulle ge oss ut och gå en sväng och det känns idag. Gick hem ungefär så som man brukar vanligtvis göra 18.00 idag. Skulle åka och hämta en liten sak som jag hittade för en billig peng på blocket.
Den som inte vet vad denna ädla produkt är kan sluta läsa här..... eller så läser ni och får reda på det. Känna doften av ett Sega Mega Drive 16-bitar är som att komma in i barndomen vid 6-7års åldern och man sitter där och spelar Sonic, eller fotboll som nästa slutar i slagsmål. Ja, jag har dragit till en kille av ren ilska för att han vann över mig gång på gång.... Men det blev förlåtet sen efteråt då jag insåg att det jag hade gjort inte var rätt..

Men va fan gör man med ett Sega utan TV ? Aja, ska hämta en billig tv imorrn och det ska bli najs. Hitta den med på Blocket för 300kr. Det var inte så farligt. Det får funka så länge.. Har insätt att jag måste dra ner min bögighet inom prylar och tänka lite på vart mina papperlappar går till. Sedan att om man ska inhandla något så blir det att kolla blocket, så man får så mycket som möjligt för sina pengar.
Så det jag gör nu är att jag sitter och väntar bara på att det ska bli morgon och att jag kommer hem med en tv och sedan imorrn vet jag vad jag göra... SCHHWIIIISHH, HOPP, HOPP, Pling Sonic. =D.

Inga kommentarer: