onsdag 27 januari 2010

Årskort och fullfart emot målet...

Nu är det dags. Årskort på Friskisk&Svettis och högsta växeln emot målet Götevarvet på 2tim. Har planerat att köra 2st löpband träningar och sedan 1mils gång/jogging på helgerna.


Idag blev det:

Uppvärming: 10min Cykel.
10min Roddmaskin (2km)
30min Passivt pass på löpband.
  • Började på 6km/h
  • Ökade 1km/h var 5:e min.
  • 20-25min 10km/h.
  • Varva ner på 7km/h.

Målet är att starta på 8km/h och högsta hastighet 12km/h.

Nu när man sitter och skriver detta så är man så jäkla hypad.. Lite små trötter men fan va bra man mår.

Fortsättning följer. Ska försöka skriva ner alla resultat här. Vet att jag kommer misslyckas men ett försök är det värt. :).

Over and out.

PS. Orkar inte ändra "insätt" till insett ;) DS.

1 kommentar:

Pierre Broberg sa...

hehe, nu har du ju skrivit ett nytt inlägg så nu stör jag mig inte lika mycket på det :D